Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Helena - 2 januari 2009 22:38

Nyårsafton blev precis som jag ville ha det! Lungt och skönt och inte alltför gnälliga barn:-) Min syster Evelina och hennes Martin och deras 2 små juveler Ellen och Elsa och vår kompis Alex och hans pojk Noah firade med oss.  Och 3 hundar Evelinas Sigge, Malte och Janko. Sigge är tyvärr fyverkerirädd (reagerar dock inte på skott, som tur väl är) men jag tror att Malte och Janko hade lite lugnande inverkan på honom iallafall. Mina kelgrisar låg helt oberörda i varsin ände av soffan och njöt av att få vara med i firandet. Förr om åren har de varit på sitt rum (alla gillar ju inte hundar) och då har de skällt lite men nu fick de va med hela kvällen och de var nöjda.

I morgon är det inventering i affären, sen ska det bli hundbadning(ute i sista minuten, jag vet:-) Lena kommer i morgonkväll med Betty. Det blir väl lite trimmning då kan jag tro, Betty och Lena sover över så att de slipper köra så långt på söndag när det är utställning i Göteborg. Vi får väl åka vid 5 skulle jag tro. Det ska iallafall bli roligt!

Nästa gång blir det nog lite summering om hur det var!

Kram och godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards