Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Helena - 21 januari 2009 22:50

..nästan:-) Det har faktiskt kommit upp tapet och den har målats av mej:-)MEN.... nu står det still!!! Vi har fått besked om att fönsterna inte kommer förrän v 8!!och innan dess kan de inte sätt upp innertaket...sen kommer de med kassetten som ska in i öppna spisen..och eftersom den väger 150kg så vågar vi inte lägga in golvet UT I FALL ATT de skulle tappa den...det är mycket kvar...

 Men jag har iallafall kommit igång med motionen igen:-) Nu är det promenad varje kväll och vovvarna får turas om med att följa med(inte båda på sammagång!!!)sen tar jag med Chivas då och då också, så att vi fortsätter bygga upp kontakten inför(förhoppningsvis)vårens kurs. Det måste jag berätta förresten! Hade med Chivas häromkvällen när jag gick själv, hade honom i "kärringkoppel" så att han skulle få röra lite på sej. Jag tänkte att jag skulle testa honom lite så jag stannade och varken sa eller gjorde nåt, och döm om min förvåning när han stannar upp, tittar på mej, sätter fart mot mej och när han är framme så svänger han in rumpan perfekt och sätter sej och söker ögonkontakt!!:-) Blir man lycklig då eller!?! Han är inte korkad:-)

Annars flyter livet på, tyvärr närmar sej 30-årsdagen med stormsteg:-/ Vad har tiden tagit vägen?!

KRAM

(Måste bara säga att jag är SÅ valpsugen!! Jättejobbigt!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards