Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Då var man 30 :-)

Av Helena - 13 februari 2009 18:19

Jaha, 30 år av livet har gått:-) Är det nu man ska bli vuxen:-)? Jag har firat med att jobba till kl 14, hämtat en lite tjurig dotter på dagis, fikat med mamma och pappa. Sen tog vi ut Malte och Janko och spände Malte framför pulkan så att han fick dra Meja ett varv på elljusspåret. Han tycker verkligen att det är kul att dra nu och det är jätteroligt! Meja tycker också att det är spännande att åka efter "Patte"! Vi passade även på att ta en tur i pulkabacken med Meja och hon var överförtjust! Så det ska det bli mer imorgon.

Jag fick förresten blomsterbud idag också! En helt underbar stor bukett tulpaner av Lena, Agnes och Betty! Stort tack, Lena! Av jobbet fick jag ett presentkort på IKEA och det är ju alltid välkommet!:-) Av Paavo har jag fått ett bokat datum för att tatuera mej! Spännande! Har funderat på det länge men det har aldrig blivit av, men nu finns det ingen återvändo...


I förrgår var jag ute med Chivas en runda, han fick dra pulka med en frusen 15litersdunk på. Jag tog ett varv på elljusspåret och han fick jobba på bra! Det var nämnligen inte upptrampat så han fick dra i lössnö. Han var trött när vi kom hem:-) Och jag var genomsvett, för det är rätt jobbigt att gå i lössnö också:-)

Nu ska jag hämta storasyster på tågstationen i Alvesta, det ska bli lite släktkalas på söndag. Pappa fyller ju också år. 60 det 21 februari...

Ha de!

 
 
Pernilla

Pernilla

14 februari 2009 22:23

Slabbedank.... jag är inte riktigt säker men man ska göra en sockerlag, blanda i spriten, in i frysen. Sen blandar man det med päronsoda. Ska ta reda på mer exakt till dig.

Har en annan skitgod drink jag kan rekommendera! Sprit, tranbärsjuice, sprite/7up, hallon

Grattis i efterskott! Jättestor kram till dig!

http://www.pillao.blogg.se

 
Erika

Erika

15 februari 2009 19:10

Grattis i efterskott! 30 är precis i början av livet, ingen risk för att man ska behöva bli "vuxen". Kul att ni drar med vovvarna. Rosso brukar få dra boben med 20 kilo pojke på. Han tycker också att det är jättekul och jösses så trött han är när han kommer hem efter en lång tur. :)

http://www.vovve.info/rosso

 
Ingen bild

Lena

16 februari 2009 10:57

Hej! Roligt att det funkade, har aldrig prövat via internet förut:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards