Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Helena - 13 maj 2009 20:09

Nu ikväll har jag och Malte varit ute på motionsrunda! Först ett varv i rask takt på elljusspåret, och sen ytterligare ett varv joggandes:-) Jag tror att jag ska sätta upp ett mål... att ställa upp i gummiloppet i år... Det är ett 8 km lopp mellan Horda och Rydaholm som går av stapeln den första lördagen i oktober på Rydaholmsdagen. Det gäller ju att ligga i då.. för vem vill komma halvdö på upploppet som går mitt i samhället när varenda rydaholmare är ute?! Undra om jag kan få med mej storasyster?.. Nå väl, det kändes bra iallafall:-) Får se om det blir 2 joggingvarv nästa gång:-)

Har funderat på namn i några dagar nu... nån som har några förslag?:-) Det ska va ett pojknamn, det ska passa ihop med Malte(nåt lite gammaldags:-) och gärna innehålla S. Helst ska det va tvåstavigt också, inte för långt, och helst inte ha nåt R med eftersom vi smålänningar har lite problem med det:-)

 Bombadera mej med förslag nu!!!

KRAM!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards