Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Helena - 9 juni 2009 07:17

Idag är jag ledig:-) Det var jag även igår, så då målade jag lite till. Men eftersom det var så tråkigt väder igår så bestämde jag mej för att jag skulle baka bullar idag. Jag vaknade vid 6.00 Det är ju ingen mening att ligga i sängen och dra sej så jag tänkte att det var lika bra att slänga ihop den där degen.(okej´, jag tog en kopp kaffe först för att vakna till ordentligt:-) Så nu är den så jäsning! Tyvärr strålar solen utanför fönstret:-) och det känns ju lite jobbigt, det gäller att slänga ihop de där bullarna lite kvickt så jag och Meja kan gå ut sen. Anette och Eddy skulle ju kommit igår, men hon fick förhinder så det blir på torsdag istället. Ska bli så kul att träffa Eddy igen och se hur han har utvecklats. De började ju med färskfoder och det funkar  jättebra, han har haft lite svårt att lägga på sej och är lite kräsen med mat, men detta gillar han!

Nä, nu är det dags att kolla degen! På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards