Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Helena - 3 augusti 2009 21:29

Har kommit hem från Öland idag. Skönt men ändå lite tråkigt. Vi har iallafall haft en supertrevlig vecka med goda vänner. Vi har hunnit med Ölands djurpark (till barnens förtjusning:-)en sväng till Borgholm, en tripp till Kalmar (IKEA:-) och vi har ju givetvis hunnit med att sola också! I söndags var det ju också dags för ÖFK:s årliga utställning. 3 gordons anmälda. Chivas, Astrid och Tilda. Domare var Bo Lundström. Han har varit med i gemet ända sen Mozart var liten och jag gillar honom för att han är trevlig och verkar ha en klar uppfattning om vad han vill ha för hundar. I BIS:et tyckte jag att det blev extra tydligt att han verkligen har en linje i sin bedömning. Ja, varför sitter jag här och skriver om allt annat... CHIVAS BLEV BIM!!! Han hade iochförsig ingen konkurrens men han kunde lika gärna blivit utan CK! BIR:et gick till Astrid som även slutade som BIS 1:a! Stort grattis till Tage och Margret! 2:a blev pointern, 3:a irländaren och 4:a engelsksettern. Nu har jag inga namn på de andra hundarna för katalogen är kvar hos mamma på Öland men domaren poängterade att det var mycket bra hundar som hade visats upp under dagen och det tyckte han var jätteroligt!

Jag har fått jättefina bilder från Katharina på Dixie (J.Amazing Alyssa) som jag tänkte lägga in nu ikväll på hemsidan men varken frontpage eller internet explorer verkar funka som det ska, det låser sej så fort jag kommit in!! *argh* jag får väl vänta till imorgon och se om det funkar då... tråkigt!

 Just nu är jag inne på Mozilla firefox och det funkar?! Fattar inte...

Men jag bjuder iallafall på en bild på Chivas här:-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards