Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Helena - 20 augusti 2009 06:53

Klarblå himmel idag! Lite kallt ännu men det blir nog bättre:-)

Igår fick jag en ingivelse om att jag skulle börja måla på tavlan som jag lovat Maja. Eftersom i har rensat i källaren så hittade jag mitt staffli:-) Så jag plockade med mej det och gick ut och satte mej. Började skissa upp på duken och det kändes skitbra! Tyckte att jag lyckades att få fram det där speciella i bilden(som för övrigt är tagen av en riktigt duktig fotograf). Jag hann att måla bakgrunden innan det var dags att gå och lägga Meja. När hon hade somnat(ca 1,5 timme senare...) kände jag att jag MÅSTE fortsätta! Det kändes i fingrarna på nåt vis:-) Och vid 23.30 var tavlan färdig! Jag blev själv VÄLDIGT nöjd:-) Hoppas bara att Maja gillar den:-)


Malte har börjat äta riktigt bra nu, men han fiser något grymt!!! Härom kvällen så trodde jag att vi skulle gasas ihjäl i sovrummet...*urk* Men antagligen är det magen som har börjat jobba ordentligt. Annars har han inte fisit sen innan han började få färskfoder.


Jag har även anmält mej till en kurs i höst:-) Det blir ingen agility(fegade ur där, med hans stackars mage och allt) men det blir 4 kurstillfällen med klicker! Mest av nyfikenhet, men jag tänkte att det kan ju va roligt att kunna nu när man ska få en ny valp!

Nähä, nu var det slut på friden... Meja har vaknat:-)


Majas tavla

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards