Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Helena - 11 oktober 2009 22:56

Idag har det ju inte varit speciellt roligt väder, så jag bestämde mej för att ge min tavla till Emeli(Troys matte) ett nytt försök.. Nu är ju denna tavla lite speciell..för det är ju inte en setter denna gången..Jag började skissa för ett tag sen men blev inte nöjd så jag suddade ut. Och sen har den där tavlan stått där. Lite av det jag skissade kunde man fortfarande se trots suddet och ju mer jag tittade på den desto mer kände jag att det kanske inte var så dumt iallafall. Så jag bestämde mej för att ge mej på den med färg direkt. Och så här blev den! För att inte va en setter är jag rättså nöjd:-)

  

När detta alster var färdigt skulle det städas. Och just då slog mej tanken att jag kanske skulle be Malte om hjälp:-) Han behövde ju faktiskt lite hjärngympa nu när det var så tråkigt väder och ingen ville gå ut på promenad. Så jag tog fram klickern (och genast blev han på hugget!) och Mejas låda med leksaker. Sen valde jag ut 3 olika saker och la ut dem på golvet. Tanken är ju att han ska kunna lägga dem i lådan till slut:-)! Vi fick en bra start och han hämtade in dem och la dem vid mina fötter. Ett par gånger lyckade han få dem i lådan, men vi har fortfarande lite att jobba på. Men tänk vilken dröm att kommendera "städa" och han springer runt och hämtar in alla leksaker som ligger spridda överallt! Tål att jobbas på!

Efter träningspasset så var jag ju tyvärr tvungen att ta tag i det där riktiga städandet...

Sen har jag hunnit med att ladda över de flesta av mina foton på CD, men oturligt nog så tog skivorna slut, men det är ju inte så många kvar iallafall.

Tänkte bjuda på lite kort jag tog härom dagen på Chivas. Han är verkligen ingen fotomodell, kan ABSOLUT inte sitta still på beställning så några fina porträttbilder blir det inte. Men dessa är ganska charmiga:-)

          

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards