Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Helena - 7 januari 2010 22:06

Snart dags för Göteborg! Imorgon kväll kommer Lena! Då ska vi äta och dricka lite gott och prata av oss:-) det var ju ett tag sen sist! Sen på lördag morgon bär det iväg mot Götet! Det ska bli spännande att se hur det går i år. Chivas har (som tur väl är) pälsat på sej lite efter sommarens totala urfällning, men har ju inget böljande svall direkt. Vi får hoppas att pälsen inte är allt (eller vad säger du Maja;-) Det ska bli roligt att träffa lite gordonfolk, det är ju några "känningar" som ska dit:-)


Igår när jag satt och zappade lite fastnade jag vid eurosport och en argentinsk polomatch. Vilken sport det är!! Ser fullkomligt livsfarligt ut! Både för hästar och ryttare OCH publik!!! Hur i hela friden går det till när de väljer ut hästar till en sån sport?! Hur vänjer man dem vid vinande klubbor och hårda bollar som flyger förbi? Och när ett av lagen gjort mål och de kommer i full kareta ut mot änden av planen och det rusar in massa folk!!!!! Såg fullkomligt livsfarligt ut! Finns det nåt pololag i Sverige?


Idag har jag varit lite duktig:-) Jag steg upp tidigt och satte till en bulldeg, sen bakade jag en fantastiskt god blåbärskaka. Egentligen var det ett recept för äpple, men eftersom jag har hela frysen full av blåbär så tänkte jag att jag provar väl! Och den blev kanongod! Sen skulle jag göra lite blåbärsmuffins, men de blev inte så goda...

Sen blev det en liten promenad med Meja på snowracern och i eftermiddag plockade jag ner granen. Nu ska det surfas lite och sen får det bli sängen.

Kram!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards