Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Helena - 11 juni 2010 23:16

Tanja och jag har ju diskuterat det här om våra bajsätande små änglar och vi har ju också fått reda på att fler av deras syskon också gillar lite äckliga saker... Jag hade precis för mej att jag läst nån stans att man kunde ge dem nåt så att de slutade äta skit, så jag gjorde slag i saken och slängde ut en fråga på ett forum som jag brukar va inne på. Och jag fick svaret som jag trodde det var! Ananas! Nu vet jag ju inte om det ska va burkananas eller färsk, men eftersom jag hade på burk hemma så fick han lite idag på morgonen.

 På förmiddagen tog vi en tur upp i skogen jag, Meja, Malte och Mårris.  Vi hann knappt in på skogsvägen förrän han satte sej och bajjade. Men då var han ju så upp i det att få springa lite så då hann han inte ta en tugga. Malte fick springa av sej i kärringkoppel.Vill inte släppa honom för jag tror inte att han skulle va under full koll... Han blir helt galen när vi kommer upp i skogen och vädrar och springer som en tok! Det går ju en hel del rådjur och älgar här bakom.... Mårris däremot går kanon! Nu springer han lite längre ifrån men han vänder på en femöring när jag visslar i pipan! Men åter till bajsätandet! När vi sen skulle gå hem igen så gick han fram till bajshögen som han lagt innan, luktade och gick därifrån! Vet inte om det bara var tillfälligt (han kanske inte var sugen...  ) eller om det var ananasen.. sen har jag inte lyckats att se om han gjort det flera gånger idag, men i morgon  ska det kollas! Han brukar alltid ta en tugga när han varit ute på morgontoaletten;-)

Så nu ska han få en liten bit ananas innan vi går och lägger oss ;-)

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards