Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Helena - 14 juni 2010 19:05

Häcken blev klippt, kringlorna gjorda, dock ingen sylt eftersom jag visst inte hade nåt syltsocker hemma som jag trodde.. vovvarna fotade och Mårris och jag har varit ute på en liten prommis! Vi gick en liten bit på elljuspåret och kan ni gissa vad vi mötte där?! Vi skulle gena nerför pulkabacken och jag kände att Mårris blev lite stel, jag tittade upp och på en stubbe en bit ifrån sitter en katt! Oj, tänkte jag...bästa att inte överföra något till Mårris här nu utan bara ignorera(har aldrig haft en hund som gillat katter..) När vi är jämnsides med kissen så kommer han imot oss! Mårris blev lite konfunderad och undrade nog vad det var för någon lustig vovve;-) Kissen traskar helt orädd rakt fram till Mårris och börjar stryka sej emot honom! Det gick jättebra tyckte Mårris som säkert stannat kvar och busat lite med kissen:-) Malte luktade lite misstänksamt på Mårris när vi kom hem...

Så till bilderna! Gillar mitt nya objektiv:-)))

   

   

   

   


Och så några bilder till   

   

Mårris fina rosett :-D

  

Har man ingen som kan ställa upp honom så får man komma på något annat ;-)

    

Av Helena - 14 juni 2010 08:55

Idag blir det klippning av häck, göra jordgubbssylt, kanske kringlor och sen ska jag nog hinna med att fota mina fyrfotingar lite :) med mitt nya objektiv!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards