Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Mammas födelsedag!

Av Helena - 15 juni 2010 23:24

Idag fyller mamma år! Och dagen till ära pallrade de sig hem från Öland, solbrända och fina.... Fast bara på kort blixtvisit för på onsdag bär det av igen.

Alla som har henne som vän på facebook lär nog nu får se mängder av fina bilder i fortsättningen, för hon fick nämnligen en ny kamera av oss barn i födelsedagspresent! Lite bättre kvalite än hennes gamla ;-)

Imorgonkväll är det jobb som gäller, likaså torsdag och fredag dag. Till helgen är det tripel dogshow i Jönköping, Chivas anmäld söndag, måndag. Ska bli spännande att se om det är några okända nu när det snart är WDS i Danmark. Någon som ska till Jönköping?

 
 
Ingen bild

mamma

15 juni 2010 23:38

TACK till alla mina barn med respektive och barnbarn för min super-fina present!!!!!Nu börjas det!!!!Tack Helena för att du hjälper mig med allt det tekniska...överföring från kamera till dator och nedladdning till cd-skiva!!!Kanske lär jag mig nån gång!!!!
I morgon bär det av igen till vårt älskade Öland bara några dagar kvar för denna säsong.

 
Tanja

Tanja

16 juni 2010 00:26

Ett stort grattis till Christina på hennes stora dag.
Mig slipper ni i Jönköping iallafall. Jag har ju lite annat mer intressant att göra i helgen. Lär nog ta några dagar innan jag har hämtat mig från det :-)
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Johanna

16 juni 2010 23:23

Grattis i efterskott till Christina. Vad roligt med en kamera i present. Ännu en fotograf nu till utställningarna. ;-)) Vi bli hemma från Jönköping och det var inte många Gordons där om man tänker efter för att det är WDS i Danmark. Men alla ska ju ner dit....snacka om konkurrens...Men ska bli kul!
Många kramar Johanna

 
Ingen bild

Paula

18 juni 2010 14:43

Ett stort GRATTIS till dig Christina i efterskott! Jag ska jobba i dagarna 3 i JKPG. Kanske syns. Lycka till! Hörs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Ovido - Quiz & Flashcards