Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Helena - 1 juli 2010 21:44

Hade precis suttit och skrivit ihop en massa och lagt upp alla bilder, då råkar jag stöta till musen så att jag stänger ner sidan!!!! Allt försvann...

,men, här kommer lite nya bilder.

Badbilder:

  

Söt liten familj som vi fick "skrämma" iväg innan vi släppte ut hundarna..

    

Malte ÄLSKAR att bada och simma!

    

Mårris första dopp!

  

Sigge har varit på besök idag!

  

Vem är kungen?!

  

"Kuperad" gordonsetter ;-)


Och så till den där bilden ;-) Mitt nya sätt att ställa Mårris!

Jag fick ju börja om från början då..eftersom han inte gillade att jag höll honom under hakan. Men jag fick ett tips av Emmeli som har irländaren Troy. Att ta en kökshanduk, knyt ett par knutar på den, till en kampleksak. Så nu kampar vi innan vi börjar träna, sen lägger jag den på marken en bit ifrån. Til en början ställde jag inte upp honom utan bara höll under hakan, när det gick utan problem så lekte vi med trasan och sen har vi utvecklat detta och här är resultatet! :-)

   

Nu är det bara finliret kvar, det där som till slut sitter i ryggmärgen på en själv. Hur man ska ställa benen för att allt ska se perfekt ut! Här lutar han sej tex lite bakåt med frambenen, det ska ju va en rak linje om man ska va petig. Men jag är supernöjd att vi kommit så här långt! Han ÄR fin min lille skit ;-) 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards