Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Helena - 6 juli 2010 22:41

Ikväll har vi varit och badat med vovvarna och Mårris har SIMMAT för första gången!! Lite försiktig i början men sen följde han efter Malte ut och som han simmade:-) Inget plask och panik utan lugnt och fint:-)) Jätteroligt!

När vi kom hem var jag ute med kameran lite och fick några fina bilder, men jag orkar inte lägga upp dem idag, får se om jag hinner i morgon innan jag börjar jobba. Tränade lite apport också:-) Testade att sätta honom och gå och lägga ut apporten och det gick fint:-) fast det är ju det där med att lämna av...vi får nog försöka med nån slags byteshandel nästa gång..;-)

Nu jobbar jag bara imorgon också sen är jag långledig:-) och då tänkte jag att jag och Meja ska åka till stugan! På fredag ska vi nog försöka oss på att hitta till Tvååker för att kolla på de som ska ställa där och få träffa lite känt folk:-) Vet inte när jag var på utställning sist UTAN att ställa hund...

Mamma hade fått rapport från en av Chivas och Lavas valpar! Lilla Cola:-) ska se om jag kan lägga upp lite bilder av henne här :-)


Här är Cola!

  

  


Och här är Xit:-) Fick denna fina bild av Paula på henne idag:-)

  

Foto: Isabelle

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards