Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Helena - 16 juli 2010 11:40

Det har inte blivit så mycket tränat på sistonde, det har helt enkelt varit för varmt.. Det är nästan så att de hellre går in och lägger sej än att de är ute. Det är synd om dem i värmen! Fast Mårris har ju kommit på hur han ska svalka sej:-) Han tar ett dopp i poolen varje dag:-) Igår kom jag på honom med att kissa i poolen!! Hundskrälle....

 Men igår var det ju lite svalare väder så då tränade vi lite lydnad. Fritt följ, stanna kvar och ligg med pipa. Och till min förvåning så lägger han sej direkt när jag visslar!!Duktig buse:-) Sen blev det lite utställningsträning också. Stå fint funkar bra men nu är det springet vi måste jobba på. Han biter nämnligen i kopplet...

Jag har mätt honom också. Innan vi åkte till Halmstad mätte jag honom och höll på att trilla baklänges... 60 cm! Men han stod ju interiktigt still så det måste ha blivit nått galet;-) Han är nu ommätt och mäter mellan 58-59cm i manken:-)


Sprang upp och vägde honm nu..24 kg! Tanja, nu MÅSTE du väga Bosse!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards