Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Helena - 27 september 2010 10:25

Ja, tro det eller ej! Men jag har vunnit 1000:- på postkoden!! Trodde aldrig att jag skulle vinna nåt eftersom det redan varit vinster hit 2 gånger förut! Det är ju alltid trevligt med lite tillskott i kassan :-))


Igår var det valpkurs igen. Inkallning stod på schemat och aven kontaktövningar. Mårris är jätteduktig på kontakt.... tills vi ska visa upp det för de andra.... Vi skulle gå sicksack mellan de andra och han var superduktig när vi stod och väntade på vår tur, men när vi skulle börja gå så åkte nosen i backen och matte fick hoppa och tjoa för att visa att jag är roligare än den där underbara doften i backen.... de andra fick ju sej ett gott skratt iallafall ;-) Men jag bjuder på det :-) Inkallningen gick kanon! Han kom som ett skott och sladdade in vid sidan och tittade stolt på matte! Det var första gången det... Andra gången skulle det va med störning. Dvs en av instruktörerna gick fram till honom och visade att hon hade godis och sen gick hon och satte sej lite vid sidan av och lekte med en leksak... Det var ju bara det att instruktören hade mycket godare godis än matte så han tog en runda till henne först!! Så då fick matte jobba lite igen;-) Men nästa gång har vi godare godis.... Jag är stolt över min lille skit ändå! Och det är grymt roligt att gå kurs!


Idag händer det lite spännande saker! Men jag berättar mer om det senare...;-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards