Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Hinner inte....

Av Helena - 31 oktober 2010 22:24

...blogga!!! Just nu är det mycket att stå i! Tapetsering klar i köket,snickarna kommer imorgon, de ska foga golvet, på tistag kommer köket!!Tapetsera i "finrummet" står på tur! Längtar tills allt blir klart! Och jag vet inte HUR jag ska kunna tacka mina underbara föräldrar som har gjort det mesta jobbet!! Team Johansson är oslagbara när det gäller tapetsering!!Ni ska få se bilder så småningom! Och tänk vad det hade kostat om inte pappa kunde så mycket som han kan! Jag är evigt tacksam! Och jag hoppas att jag ska kunna återgälda det en vacker dag!

 
 
Tanja

Tanja

31 oktober 2010 22:53

Det är bra med nära och kära som är händiga. Jag kan ju inte tala för dina föräldrar men jag tror inte att du behöver tänka på att återgälda. Dom är nog bara glada för att få hjälpa dig. Tänk att ha en dotter som dig ;-)
Kramar

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

mamma

31 oktober 2010 23:28

Så sant Tanja! men det finns ju två systrar o en lillebror som också ska ha sitt!!!Men det är så härligt att äntligen ha TID att ge sina barn,15 år med affären i fokus har ju inte gett det utrymmet tyvär.Allt har ju en fram o en baksida,så nu är vi på framsidan tycker vi !!!!

 
Ingen bild

Johanna

1 november 2010 19:54

Man får vara tacksam att man har nära och kära som är händiga. Sedan finns det alla möjliga sätt att återgälda det. Bara komma på hur. Men det låter som det kommer bli så snyggt hos er efter all denna renovering. En toka på inredning som man är ska det bli spännande och se hur det ser ut sen. För resten vi ses i Växjö på söndag, ska bli jättekul! Äntligen få se Mårris....Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards