Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Helena - 14 februari 2011 20:27

Då hade visst ännu ett år gått! Hur gammal är jag då? Tja, vet inte ;-) Har slutat räkna ;-)

Det var iallafall en helt underbar dag igår! Strålande väder, blev väckt av skönsjungande sambo och dotter som kom med kaffe på sängen sen  en långpromenad med Mårris (lite städande också...nödvändigt ont..) sen kom mamma, pappa, mormor, lillebror med sambo och dotter på lite tårtkalas:-) Fina presenter fick jag också! Det blir man visst aldrig för gammal för ;-)


Men helgen gick alldeles för fort och idag var det jobb som vanligt igen. TUR att man trivs så grymt bra och har så trevliga jobbarkompisar!

Ikväll har det blivit lite apport-träning med Mårris. Lite trög är han men det ska nog gå bra! Har bestämt mig för att köra klicker-metoden och jag tycker att vi tog några steg framåt ikväll:-) Jag klickade in apport med Malte som från början nästan sprang och gömde sig när jag tog fram apportbocken. Men idag blir han grymt het på gröten när jag tar fram den:-) Och han är jätteduktig på att apportera! Så jag kommer prova detta på Mårris också. Imorgon är jag ledig och då blir det först lite fika hos mormor sen blir det en tur till Ljungby och träna med Mårris :-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards