Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Ledig dag

Av Helena - 12 april 2011 11:37

Idag är jag ledig :-) Hittils har det blivit en promenad och lite fotografering ;-) Snart bär det av till Horda för en fika hos mormor. Och ikväll sticker vi till Ljungby och tränar hund!

 Men här kommer lite bilder på min pärla!

Han är grymt rolig att fota och ett extra plus är ju att han blir så snygg på bild ;-)

  Så fort han stannar och står still så står han perfekt! Eller vad tycker ni :-) Det måste ju betyda att han är bra byggd ;-)

      Tittar på pippina i skogen!

     

Spanar in i grannens trädgård :-)

 
 
Tanja

Tanja

12 april 2011 21:51

Tänk om hans broder kunde ställa upp sig så. Fast jag har ju Dogge så då får man väl vara glad. Men visst är det kul att ha ett vackert exemplar att fotografera.
Vad som förvånar mig, hoppar han inte över staketet?
Kramar

http://www.kezodouglas.se

 
Siv

Siv

12 april 2011 21:56

Han är ju jättesnygg, och vad som förvånar mig är just det att han är så duktig och står stilla för att fotas, ALLTID!!! Och varje gång jag ser fotona på Mårris, så börjar jag gruva mig lite för att Ozzy kanske måste trimmas lite snart......
ja ja det blir som det blir, den dagen den sorgen...

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

12 april 2011 22:38

Tanja; Mårris vågar inte hoppa över för där inne finns ju häxan surtant;Tina.Däremot klarar surtanten att hoppa upp mot staketet och nuddar översta ribban med tassarna! då ska du veta att det är mer än en meter från vår gräsmatta till nedersta staketribban.Hon är vig hon ,surtanten Tina.Är bara rinden öppen är allt ok,men om inte visar hon var skåpet ska stå!!!

 
Tanja

Tanja

14 april 2011 19:02

Jag var hemma hos min kompis som har en irländare. Jag frågade om inte han hoppade över staketet, nä det gjorde han inte. Jag släppte in Kezo och dom lekte i trädgården. Vi gick in en stund och jag tittade ut, då stod Kezo ute på vägen :-( Den killen är så jäkla graciös.
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Siv

Siv

14 april 2011 21:29

Kom på en sak, vad har vi för vikt här nu, han ser så mycket kraftigare ut än Ozzy, han vägde 25,nåt nu när vi var till vet...

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helena

15 april 2011 05:31

Hahaha!! Siv, jag orkar inte ha honom i famnen på vågen längre...;-) Skulle tro att han ligger på 30 nåt...

 
Siv

Siv

15 april 2011 06:35

:-O

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

21 april 2011 22:52

Fina bilder! Jag får inte till några bilder alls. Har hela tiden någonting annat att göra....Så drygt! Vill också ha fina bilder på busarna. Missar ju det när solen tittar fram...Men han är en snygging!
Kramar ses på fredag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards