Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

En avklarad!

Av Helena - 2 juni 2011 18:54

Dagens skörd blev BIM till Mårris och BIR till Astrid (Goango Black Cha Cha)! Extra roligt eftersom jag fick äran att visa Astrid idag :-)

Gruppfinalen gick direkt efter att alla grupp 7 hundar bedömts och vi var 3 st i gruppen. Astrid, Anders med sin Cosmo och en weimaraner. Och dra på trissor! Astrid tar hem det :-)) I bis:et blev det dock tack och adjö.

   I väntan på BIS:et..

Stackars Mårris tyckte inte alls att det va kul att matte ägnade så mycket tid åt någon annan ;-) Stackars Lena och Tage har nog träningsvärk imorgon efter att ha hållt Mårris som heltr ville va hos matte ;-)

   "Matte var GÖR du där borta?!"

Imorgon blir det jobb, sen väntar 3 sköna lediga dagar :-)


   


 
 
Ingen bild

Johanna

2 juni 2011 22:52

Ett stort grattis igen. Fina resultat till era hundar!! Duktiga vovvar och duktig handler...

 
Tanja

Tanja

4 juni 2011 17:12

Ett stort grattis till Mårris för BIM:et. Snyggt jobbat med Astrid. Ser mitt öga rätt, är det inte en av mina favorit domare som dömde er, Ingrid Lundqvist. Hon gillar Gordonsetter. Dogge har blivit BIS 4 för henne.
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Isabelle

10 juli 2011 01:12

Massa grattis till fina placeringar! Går ju bra oavsett vilken utställning ni är på :-D Ser dock en "kändis" på ena kortet.. damen med keeshonden.. hon är typ med på ALLA de inofficiella utställningar som jag varit på och nu även på denna :-D Hon verkar gilla utställningar :-D

 
Ingen bild

Isabelle

10 juli 2011 02:21

Eurasier menar jag.. skrev fel hundras :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Ovido - Quiz & Flashcards