Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Det börjar ljusna!!

Av Helena - 13 mars 2012 07:29

Ja, det kan väl säga både på hundfronten och att VÅREN är på väg :-)

Malte har opererat sin bogled och jag kan väl säga att vi många gånger tänkt att han inte kommer klara det här.. MEN nu har han börjat stödja på benet!!! Och han verkar mycket gladare!! Så nu ser vi ljuset i tunneln! Men vi har fortfarande lång väg kvar. Nu väntar en lååång tid av rehabilitering för att bygga upp musklerna igen. Men nu finns det HOPP!!

Mårris lydnadsträning har fått stå åt sidan en del pga allt runt omkring. Jag har helt enkelt inte haft inspirationen nu när Malte har varit så dålig, men nu är vi på G igen :-) Vi brukar åka iväg till klubben på tisdagkvällarna och träna,  och jag har anmält mej till en tävlingslydnads kurs ivår. Och den 25 mars ska vi på en heldagskurs om just tävlingslydnad :-)

Utställningarna har vi lagt på hyllan ett tag. Det ska bli några små inoff. här i närheten nu i vår men annars väntar vi tills det dyker upp nåt intressant.


En av Chivas & Lavas valpar har varit och höftledsröntgat och resultatet blev A och fri på armbågarna :-) Det känns väldigt bra och nu hoppas vi att fler ger sej iväg och röntgar!


Ha en underbar dag!

 
 
Siv

Siv

13 mars 2012 21:16

Åh så roligt att läsa om lite trevliga röntgen resultat !!!
Håller tummarna för er Malte också att allt går bra.
Siv

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Tanja

Tanja

20 mars 2012 19:51

Så skönt att höra att det verkar bli bra med Malte. Mina böner har blivit hörda :-)
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards