Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Helena - 8 maj 2012 23:21

Ja det var inte igår!!

Men här i smålandsskogarna rullar livet på!

Våran A-kull fyllde 8 år den 1:e maj!

Grattis Malte, Tina , Agnes, Dixie, Eddy, Aada, Stella, Milo och Zacko (som tyvärr inte längre finns med oss...:-( )


Mårris och jag har påbörjat ännu en tävlingslydnadskurs. Han blir bättre och bättre och nu i maj så startar vi officiellt för första gången i lydnadsklass 1 !! Spännande värre!! Bjuder på ett smakprov (som min träningskompis Victoria Kullenberg har tagit)

 


Tråkigt nog upptäckte jag  när jag kollade igenom officiella utställningar under sommaren att inte en enda passade min kalender..:-( Så det blir till att vänta.. Några små inofficiella lyckades jag pricka in (för skojs skull ;-) och ett par lydnadstävlingar också.

Bjuder på en bild som togs av en fotograf på en inoff.utställning i Moheda! (jag har köpt bilden)

 

Tycker han är SÅÅÅ fin på denna bilden!!


Annars återkommer jag när jag har nåt skoj att skriva :-)

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards