Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Spännande dag...

Av Helena - 12 mars 2009 12:12

Hej!

Idag är en spännande dag! Jag ska nämnligen göra något som jag har funderat på länge... Ni får se nästa gång..

Källaren börjar bli färdig! Nu är det bara dörrlisterna och listerna som ska sitta runt kakelplattorna vid kaminen. Sen är det bara att börja bära möbler! Jag lovar att det kommer foton när det är färdigt. Appropå foto, vad har ni för systemkameror? Vilken är bäst? Tänker köpa ett annat märke nu, antagligen blir det väl en Nikon, men vilken ska man ha? Maxgräns pengamässigt är 7000:-. Kalla mej snål, men nu har ju faktiskt 2 av mina kameror gått sönder så jag vill ju inte lägga hur mycket som helst.. Sen har jag ju 2 objektiv till Canon om nån är intresserad! Maila iså fall!

Nähä, ni ska jag ut och trimma Malte innan Meja vaknar, han ser inte klok ut! Säkert 5cm tussar mellan tårna:-))

 
 
Ingen bild

Lena

12 mars 2009 13:56

Det låter spännande :). Betty ser ut som hon går omkring i ett par "raggsockor" hennes hasor är hopplösa det spretar åt alla håll. Kram

 
Tanja

Tanja

12 mars 2009 20:08

Nu blev jag nyfiken. När du menar nästa gång är det nästa gång vi ses eller nästa gång du skriver här? Är det nästa gång du skriver så hoppas jag du skriver redan nu ikväll :-).
Jag själv har Nikon och jag tror att det finns Nikonkameror i den prisklass men jag vet inte om det är med objektiv.
Det verkar vara så att Kezo ser likadan ut som Malte. Jag struntade i att trimma Kezo eftersom han inte skulle på utställningen nu i Malmö. Det blev bara Douglas. Det ser ut som om han har mittbena :-)
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Maja

Maja

12 mars 2009 20:49

Hej Helena
Är tanken att ni åker till Malmö på utställningen? Det blev jakt och skidåkning i fjällen istället för mig. Hoppas du kommer att rapportera!! Bring your computer and Good Luck. Kramar Maja

http://www.aprilshasthund.se

 
Ingen bild

Helena

13 mars 2009 13:31

Maja: Malmö blir det med Chivas. 8 anmälda gordons. Kul att åka till fjällen och jaga! Lite läskigt med skidor va?:-) När vi gick eljusspåret, och såg alla skidåkarna, tänkte jag för mej själv att det ALDRIG skulle gå med en hund också:-)
Tanja: Det blir inget bloggande idag:-) I morgon tror jag... Kan avslöja att det inte var helt smärtfritt...

 
Margret

Margret

13 mars 2009 18:23

Fy sjutton va många olika gissningar jag har gjort innan jag kom på det!!!
DU HAR GJORT EN TATUERING, visst gissar jag helt rätt?
Bamse-kramar från Margret

http://www.vidjoels.se

 
Helena

Helena

13 mars 2009 19:23

:-)))))

http://www.jaquilines.se

 
Tanja

Tanja

13 mars 2009 20:55

Jag hade också gissat på tatuering. Ont gör det iallafall. Jag har ju själv 2.
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards