Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Här rullar det på som vanligt.

Av Helena - 20 april 2009 15:58

Ja det händer inte så mycket. Någon högre makt har bestämt sej för att jag inte ska börja motionera.. Började jättebra förra veckan med långpromenader varje dag och cykelturervarje dag MEN.. så kom förkylningen som ett brev på posten.. Jag blir SÅ trött på det här! Hundarna tyckte också att det var helt okej med långpromenad varannan dag och cykeltur varannan. Får väl försöka pallra mej ut på en cykeltur idag iallafall. Chivas behöver få nåt annat att tänka på nu när Tina höglöper på andra sidan staketet.. och snart är det Jackies tur också! Han äter inte heller så bra just nu och det märks med en gång, han magrar rätt fort och det är ju ingen höjdare inför vårens utställningar:-( Men som tur väl är så varar det ju inte i evighet:-)

 
 
Tanja

Tanja

20 april 2009 20:48

Vad skönt att inte jag får skulden att jag skulle smittat dig. Jag hade för mig att skulle börja ta tag i mitt liv idag men vid 15 tiden ändrade jag mig. Extrapris på min favorit glass, köpte då 2 och har nu ätit en av dom. Får nog börja i morgon igen.
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards