Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Ett litet videoklipp:-)

Av Helena - 5 april 2010 16:52

http://www.youtube.com/watch?v=ysq5DgYP73s


Tålig Malte....

 
 
Maja

Maja

5 april 2010 22:02

Herregud så snäll han är!!!
Rally gillar INTE våra valpar

http://www.aprilshasthund.se

 
Ingen bild

Helena

5 april 2010 22:18

Tina gillar inte Mårris heller... "Häxan Surtant" kallas hon numer.. hon står och glor med svarta ögon på andra sidan staketet.. Ska tilläggas att hon INTE har fått träffa honom ännu..jag är lite feg.. Chivas har han däremot träffat och det gick bra, han var väl inte överförtjust men det funkade. Fast Malte, ja, han har nog längtat efter en lillebror:-)

 
Christina

Christina

5 april 2010 23:35

Mycket märklig dam Tina.Hon som varit med om B-kullen på nära håll utan problem.Verkar som om allt smått är lovligt byte-kaniner i hennes ögon tror jag!Och dom får man ta!tycker hon .Vi har nämnligen gott om dom i trädgården.Hoppas hon förstår skillnaden till slut i alla fall.Träning med Mårris enda vägen på rätt håll förhoppningsvis.

http://www.jaquilines.se

 
Tanja

Tanja

6 april 2010 07:27

Malte var verkligen tålig. Jag har sett framsteg här hemma varje dag med att bilda den där hundfamiljen som jag vill ha. Igår började Bosse närma sig Kezo så pass att han vill "spoona" med Kezo när han vill sova. Gick bra första gången, så pass bra att Kezo låg kvar 1 minut. Andra gången sov Kezo så djupt och Bosse ville ligga ovanpå honom. Det blev för mycket för Kezo (kan ha reagerat på att hans sömn blev störd). Han flyger upp och morrar på Bosse som i sin tur blir jätte rädd och kryper upp i min famn och somnar. Nu ligger alla 3 och sover i soffan, vilket innebär att jag knappt får plats.
Kram på dig.

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Pernilla

6 april 2010 08:02

Åh vad tålig och snäll Malte är! Mårris har verkligen fått världens bästa storebror! :-)
Är inne flera gånger varje dag på din och Tanjas blogg - vill ju se massor av foton på de små! :-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards