Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Sömntuta

Av Helena - 10 april 2010 15:35

Igår trodde jag att det var något fel på Mårris! Han sov från 20.00, ut och kissade vid 21, sov vidare efter det till jag gick och la mej vid 00.00, ut och kissa och bajsa, jag tänkte att nu ska han väl leva rövare i natt...men INTE!! Han sov hela natten tills jag steg upp i morse vid 05.30 då var det dags att kissa igen sen gick han och Malte in till Paavo och sov en stund till!!! Fast idag har de visst busat ordentligt;-) Men just nu...ja vad tror ni??;-) ...sover de:-)

Meja har gjort sej illa idag... hon snubblade i trappan på framsidan(stentrappa..) och fick en jättefläskläpp både uppe och nere... som tur va så holl tänderna.. och allt annat också.. Men man blir ju lite hiapig när man sitter på jobbet och Paavo ringer och säge att hon har snubblat i stentrappan.... ser ju värsta skräcksenariot framför sej... men denna gången gick det ju bra iallafall...


Nä, nu är det dags att göra lite varma mackor!

Ha en skön lördag!

 
 
Tanja

Tanja

10 april 2010 21:41

Vad kul för dig att du har hundar som sover länge (ironi). Det har jag visserligen med men dom är fan bara 2. Igår natt sov han ju men sen har det varit ont om det. Ändå lever han rövare hela dagarna. Var får han orken ifrån?
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Johanna

11 april 2010 12:27

Skönt när hundarna sover! Atlas håller en sällskap tills man stiger upp och om Kalle varit och jobbat natten så sover Atlas hos honom tills han stiger upp. Han gillar ju sällskap.

 
Ingen bild

Johanna

11 april 2010 12:29

Tur att tänderna höll för lilla tjejen. Det är det värsta när de slår i tänder och läppar. Jag har två busiga killar och man undrar idag är det något de inte slagit upp!! Men tänderna är kvar och ett och annat jack finns ju... Jag förstår hur hispig man blir och vilka bilder det blir i huvuvdet sedan när man får höra vad som hänt, usch! Det blir ett konstigt sug i magen med. Men skönt att det gick bra för Meja.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards