Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Ensam hemma...

Av Helena - 23 maj 2010 17:03

Kändes grymt konstigt att komma hem från jobbet idag, Paavo hade tagit vovvarna, Meja och mormor med sej och åkt till Öland för att hälsa på mamma och pappa. Och att stiga in genom dörren och INTE mötas av glada krafsningar och ljud från hundarna på rummet kändes väldigt tomt! Det är vid sådana här tillfällen man inser hur mycket hundarna verkligen betyder för en!


Fick idag roliga resultat på SMS från Tanja och gänget som är i Hässleholm idag på utställning! Pernillas Basti (Vidjoels Marco Van Basten) blev BIR och Margrets Svea (Yukki hill Magic Princess for Vidjoels) BIM! Stort grattis Pernilla som rotat fram utställningskopplet igen! Tanjas Dogge (Vidjoels Nicolas Cage) Blev 2:a bästa hane och fick R-CACIB! Sen var ju  Margrets Astrid(Goango Black Cha-Cha) med också, och hon blev 2:a bästa tik! Stort GRATTIS till er alla!!! Och stor kram till Tanja för att du delade med dej av resultaten;-)

Fick visst ett nytt SMS nu om att Basti tyvärr inte placerade sej i gruppen :-(


Sen såg jag att Paulas Jojjo (Golden Pearls Black Galliano) blev BIS 1:a på ÖSFK:s utställning i går!!!! Jättegrattis Paula!!!!


Undra vad jag ska hitta på nu då? Medan jag väntar på uppdateringar på bloggarna ;-)

Tror att jag går ut en sväng!


 
 
Ingen bild

Pernilla

23 maj 2010 17:26

Tack Helena!
Jodå jag har rotat fram det gamla utställningskopplet men idag slog jag på stort och inhandlade ett sprillans nytt - vem vet - det kanske blir fler utställningar i år? ;-)

Nä, Basti ville inte något när det var dags för gruppfinalen. Han sprang som en tok och stod som en fjant. Han ville bara av planen och tyckte det kunde vara nog nu. Trist - men samtidigt är jag så klart mer än nöjd med att han faktiskt visade sin bästa sida och blev BIR. Känns härligt att vara tillbaka igen.
Stor kram Pernilla

 
Ingen bild

Helena

23 maj 2010 18:08

Underbart Pernilla!! Du slår verkligen på stort! Han är ju grymt snygg:-)
Någon som tog några bilder?

 
Ingen bild

mamma

23 maj 2010 21:18

Ja du Helena! Man saknar inte kossan förrän båset är tomt! så sant som det är sagt.Men vi är så glada ,pappa o jag, för att vi fick äga din familj o gamlamormor en stund i em!När bilen gått hemåt återvände solen med oförminskad styrka till Eriksöre,inte ett moln så långt ögat kan nå!Säger bara ;underbara Öland!!!!

 
Tanja

Tanja

23 maj 2010 23:32

Så lite så. Jag vet hur jobbigt det är när man inte får reda på något förrän dagar efter. Som du vet så gillar jag sin blogg, där får man reda på saker innan det ens har hänt :-) Jaja, nästan iallafall.
Kram på dig

http://www.kezodouglas.se

 
Tanja

Tanja

23 maj 2010 23:58

Kom på en sak, på Pernillas inlägg idag är ett foto på Tina och Chivas, rosa tält i bakgrunden, det är ett sånt jag har beställt (du frågade om ett foto på det, där är det)
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Helena

24 maj 2010 00:02

Jag såg det!!! Tänkte på dej :-)

 
Ingen bild

Paula

24 maj 2010 16:06

Tack Helena. Ja det gick inte av för hackor....BIS 1:a ...Jiiiipppppiiie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards