Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Hektisk dag...

Av Helena - 2 september 2010 23:03

Idag har dagen verkligen gått i ett... Jag hade bestämt att jag skulle åka till Arbetsförmedlingen idag på förmiddagen så att jag skulle kunna komma hem i vettig tid och njuta av det fina vädret..ack så jag bedrog mej... vid 10 ringde mamma och sa att färskfodret hade kommit och det skulle hämtas i Växjö..Okej jag tar det först..Växjö tur och retur, sen direkt till min mormor för att lämna Meja, sen vidare till Värnamo och AF. Gick förhållandevis smidigt på AF och jag fick en jättetrevlig och tillmötesgående man att tala med. Sen sprang jag in på HM för att köpa ett par inneskor till Meja och medan jag var där inne så ringer pappa.. "Kan du hämta  mej i Horda och köra in mej till värnamo, vi måste hämta mormors bil på verkstan..." Så kl 15.45 var jag hemma.. Har i stort sett suttit i en bil hela dan!!

Ikväll var jag ute och tränade litte visselpipa med Mårris och döm om min förvåning när han slänger sej ner på första liggsignalen!!! Så det blev bara ett par blåsningar till för att vi skulle sluta på topp:-) Det blev även lite utställningsträning inför söndagen.

Imorgon ska vi ta det lugnt och bara njuta av vad dagen har att erbjuda:-) Inget bilåkande imorgon!

Ett måste är däremot att Mårris måste badas..

 
 
Siv

Siv

3 september 2010 13:43

Kul, ska ni ställa i helgen ? Då har vi lite resultat att vänta på igen :-)
Siv

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Tanja

Tanja

3 september 2010 23:44

Vad jobbigt det måste vara att vara arbetslös :-) Du har ju inget att göra
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards