Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Ullared i morgon!

Av Helena - 15 september 2010 22:00

Imorgon bär det av till Ullared! Meja behöver uppdatera sin garderob och jag hoppas att hitta en bra jacka och byxor inför höstens valpkurs:-) Sen blir det ju alltid en hel del annat i vagnen också;-)


Mårris har idag bevisat en mycket ÄCKLIG sak..... Han äter fortfarande BAJS!!!

 Meja tyckte att vovvarna skulle gå in på sitt rum ett tag så hon släppte in dem där en stund. När jag skulle gå upp för att släppa ut dem igen så känner jag en fruktansvärd doft... Kollar in över dörren och håller nästan på att spy rakt ut.... Det vi inte visste var att Mårris ätit lite gräs när han var ute innan... och vad gör de när de ätit gräs? Jo, spyr... den lille äckelpellen hade alltså spytt upp skit!! Så fönsterna på vid gavel och MASSOR av rengöringsmedel....


Men för att visa hur söt han är ÄVEN fast han är ett riktigt äckel så kommer lite bilder tagna i måndags  

            

 
 
siv

siv

16 september 2010 11:28

Ha ha ja jag tror att Ozzy också mumsar i sig lite bajs fortfarande, men absolut inte lika mycket och ofta som förut, och det tackar vi för!!
Vilka fina foton, han är ju så söt:-) Tittade på ditt album på fb också, många härliga o fina foton !

http://ozzysky.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

16 september 2010 13:08

Även om det låter väldigt äckligt, så är han en mycket söt pojk.

 
Maja

Maja

16 september 2010 20:01

Säger som Paula,
Vilket förbröst!!

http://www.aprilshasthund.se

 
Tanja

Tanja

16 september 2010 20:10

Han är underbar din pojke. Han har ett sånt vackert huvud.
Jag vet inte om Bosse käkar bajs fortfarande. Så sällan han är i koppel så vad han gör på avstånd från mig har jag ingen aning om. Kanske lika bra.
Kram

http://www.kezodouglas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards