Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Helena - 18 juli 2010 17:11

        

Nå vad tycker ni? Ser han stor ut? ;-)

Av Helena - 18 juli 2010 00:02

Har satt mej vid datorn efter en härlig kväll hos mamma och pappa! Min morfars syskonbarn har varit och hälsat på och de hade med sig sina dragspel:-) När vi var små och morfar levde  så samlades de alltid och hade dragspelen med sej! Nu är det ju så att min lillasyster är en hejare på att spela diverse instrument och hon kan även spela dragspel! Hon är faktiskt riktigt duktig! Så det var jättekul att se dem spela tillsammans! Dragspelsmusik är grymt härligt att lyssna till!


Tvingade även kära syster att fota mej och Mårris idag;-) Tyvärr straffar det sej när man sätter kameran i näven på nån som inte brukar ta med systemkamera.... Mårris stod jättefint och Evve knäppte kort på kort. Hur tror ni de blev...Jo, stenmurens alla detaljer kunde man se...;-) Fokus på fel ställe..men jag ska lägga ut några imorgon iallafall:-) Så får jag höra om han ser stor ut eller inte.. Han verkar ju vara bamsen i gänget...


Imorgon håller vi tummarna för Tanja, Bosse och Douglas som ska på utställning!

Appropå Tanja... Fick ett fint MMS nu ikväll ;-) "Glad midsommar från gänget i Danmark" *fniss* Hade gått fortare med snigelpost ;-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards