Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Långlediheten kortades med en dag!

Av Helena - 4 juni 2010 22:27

Skulle ju varit ledig i 4 hela dagar, men det blev jobb i morgon kväll. En jobbarkompis lille 2- åring är sjuk och vad gör man inte för sina jobbarkompisar! Jag är ju ändå ledig 2 dar till :-)

Men idag har varit en helt underbar dag! Strålande solsken! Jag har antagligen varit en riktig tråkmorsa och tråkmatte, men ibland får man väl va det?!

Det börjar dra ihop sej för Mårris utställningsdebut och idag har jag klippt lite tasshår och han har blivit badad. Han var riktigt duktig i badkaret och stod snällt still tills han var klar. När jag torkat honom fick han och Malte va på rummet en stund tills han var nästan helt torr. Men ni skulle sett när jag släppte ut dem sen!! Han for runt som en stolle!!Han fick ett riktigt spel!

Vi får väl se om han kan hålla sej ren tills söndag...;-)

I morgon gör ännu en O-hund utställningsdebut! Vi håller tummarna för Tanja och Bosse!

 Nä nu blir det soffan och lite vovvemys!

 
 
Ingen bild

mamma

4 juni 2010 23:09

Låter som det har varit en bra dag! Men i morgon kommer vi hem så då är de som vanligt igen.:):).

 
Tanja

Tanja

4 juni 2010 23:18

Tack för ert stöd ang i morgon. Ska bli så spännande.
Visst får man vara trist och tråkig när man har så fint väder att man bara vill slappa. Själv har jag bl a haft en svensexa att ta hand om :-) Dom gick när jag stängde musiken och släckte ljuset :-)
Vet du att Bosse badar varje dag i badkaret:-) Han dricker hela tiden och han har då kommit på att vatten finns alltid i badkaret även om det bara är droppar. Detta resulterar till att han är som en vilde så fort han "ramlar" ner i badkaret. Ska försöka filma detta någon gång. Kul att se.
Vi hörs i morgon
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Ozzy

5 juni 2010 14:46

Lycka till i helgen !!!
Ozzy

 
Pernilla

Pernilla

5 juni 2010 19:53

Lycka till imorgon!
Ni kommer att charma och "knocka" dem allihop :-)

Kram

http://www.pillao.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards