Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Nu är det semester!

Av Helena - 24 juli 2010 20:45

Men man kan ju undra var sommaren tog vägen... 12 grader...BRRRRR!!!

Iallafall så ska det bli skönt med lite ledigt :-) Jag började min semester med att packa och fixa så att Meja, Malte och Paavo kunde ge sej av till stugan (undra varför karlar har så svårt för att packa??) Sen när de hade åkt så fick Mårris ett bad (jag vet, lite sent ute..) Sen kom jag på den brilljanta iden att jag skulle föna honom torr så att vi kunde mysa lite och så att han slapp ligga på rummet tills han torkat. Trodde nog att det skulle bli protester men han fann sej i det och vi fick en riktigt mysig stund tillsammans :-) Så nu är han tiptop inför mogondagen :-)


Det är ju lite roligt att se hur de förändras när de plötsligt inte har en kompis att hänga med! Han har varit mej i haserna hela eftermiddagen och han låg vid mina fötter när jag bakade! Och inte vill han gå ut själv heller, i och för sej så regnar det ju, men nej, han vill va hos mej! Han låg till och med inne i badrummet när jag duschade!


I morgon bär det av till Älmhult och vi ber till vädergudarna att vi slipper regn! Jag tar med lilla mini-tältet (snyggaste tältet i stan, eller hur Pernilla ;-) och skulle det börja regna så får helt enkelt jag, Mårris, Lena och Betty tränga ihop oss:-)


Nu ska Mårris och jag titta på film, "Har du hört ryktet om Morgan's", sen ska jag hämta mamma och pappa som varit på whiskey-provning hos goda vänner :-)

Håll tummarna för Betty och Mårris imorgon!

 
 
Tanja

Tanja

24 juli 2010 21:13

gud vad kallt ni har det där uppe. Då ska inte jag klaga. Jag vet inte "varmt" vi har det här nere men jag har inte jackan på :-)
Jag håller tummar och tår för er imorgon. Lycka till
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Helena

Helena

25 juli 2010 07:36

Vilket j***a SKITVÄDER!!!!! Kommer bli blött idag...VÄLDIGT blött....
SUCK!

http://www.jaquilines.se

 
Pernilla

Pernilla

25 juli 2010 09:07

Absolut det snyggaste tältet ;)
lycka till idag!!!! Idag är det Mårris som regerar i ringen när han står som en kung!
Här regnar det ....... hoppas åtminstone att ni får uppehållsväder.

http://www.pillao.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

25 juli 2010 10:53

Såå tråkigt väder, hundarna blir helt blöta igenom, jobbigt och sådant väder kan man ju vara utan. Ett stort lycka till! Kommer att gå bra. Vilken domare är det? Kramar Johanna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards