Jaquiline's gordonsettrar

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Mårris

Av Helena - 21 augusti 2010 22:41

Det blev  lite utställningsträning ikväll... Jag insåg att det går inte ligga på latsidan när det gäller att träna det! Tror att lillskiten glömt bort allt vad utställning heter!! Blev inte alls bra! Av 20 kort var det väl 2-3 som han stod någelunda på... Hmmm. får nog träna lite oftare..

    

Mamma fick nästan till det bättre än jag!

När vi var klara med fotograferingen ville Meja gå till morfar. Och eftersom vissa(läs Tanja;-) tror att Mårris är så duktig jämt, så kan jag säga att nej, han stannade inte kvar på vår tomt utan följde vackert efter Meja in på Tallgatan 19... Det värsta var att Meja redan öppnat dörren  och vilka kom utfarande där? Jo, Tina och Chivas! Blev lite ororlig eftersom Mårris inte träffat de båda samtidigt. Men Tina var nere och kollade läget och sen sprang hon upp och satte sej på trappan. Hon blev nog lite osäker när Chivas var med. Chivas undrade först vad det var för inkräktare på hans tomt, medan Mårris gjorde tappra försök till lek :-)

  

Behöver jag säga att vi fick hämta hem honom?

  

Tittar längtansfull mot grannens..


  

Mongo-Mårris

  

Fin-Mårris

  

Gillar boll-lekar!

  

 
 
Maja

Maja

21 augusti 2010 23:21

Härliga kort
Framförallt Fin-Mårris-kortet gillar jag

http://www.aprilshasthund.se

 
Tanja

Tanja

22 augusti 2010 18:31

Mårris är söt som socker. Står fint gör han med. Jag står fortfarande fast vid att han är snällare än Bosse. Du fick ju hem honom :-) Hade det varit Bosse hade jag sprungit runt där än och försökt få tag på honom och han hade fintat mig totalt. Det är Bosse det.
Kram

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Johanna

22 augusti 2010 20:45

Låter roligt. Vilka busar de är hundarna....;-)) Undrar hur länge de ska hålla på. Nu har vi varit borta en vecka från Mozart och då saknade man honom och Atlas och nu har man haft helgen på sig och då...ja jag saknar honom inte längre eller hans sylvassa små tänder...ajajajaj..de gör ont. Men vad han hade växt och då blir man nästan lite sorglig att man missat det. Men han och Atlas har haft att bra hos Tage och Margret. Och alla flickor förstås....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 13 juli 2014 03:15

Forester's Young Ironduke of Darkmoor

Av Helena - 30 april 2014 05:29

Tiden går fort när man har roligt ;-) Lägger ut lite bilder! Nytt pyssel, utställning i Moheda (BIR & BIG 2:a för irländsk setter uppfödaren Ann Gistedt), påsk på Öland, Mårris syster Lovis mm :-) ...

Av Helena - 11 februari 2014 07:25


Blev grymt nöjd med dessa broscherna :-) Idag ska jag göra den sista färgen på engelsksettern, tricoloren :-) ...

Av Helena - 30 januari 2014 20:00

Några av mina alster :-)

Av Helena - 28 januari 2014 06:46

Igår fyllde finaste Mårris 4 år! Tänk att tiden går så fort..... Det firades med sång, paket och extra god mat :-) Sen tog vi en extra lång promenad, bara han & jag ??? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards