Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Helena - 21 november 2010 18:10

NU är köket, hallen och finrummet ÄNTLIGEN färdigt! Iallafall för oss hemmafixare ;-) Det ska dit ett runt fönster i köket (som inte har kommit ännu) skjutdörrar i hallen och elekrikerna har lite till att fixa med, men nu är det ett hem igen iallafall! Och jag är SÅ nöjd! Superfint blev det:-)) Ska ta lite bilder så ni får se.

Hundarna njuter av att få spankulera runt fritt igen och Mårris och jag firade idag med att ta ett lydnadspass :-) Tyvärr verkar han har glömt bort kommandot ligg, så det får vi ta en hårdträning på, annars tycker jag det gick ganska bra! Hittade ett nytt sätt att ställa upp honom på också, så nu ska det tränas utställning också, så att det sitter! Såg nämnligen en bild i hundsport på den där tjejen som visar faraohund, så jag tänkte att vi testar det. Och jag får ge upp svansen, men så länge han står still så pass länge som han gjorde när vi provade idag så kan jag strunta i den :-) Och enligt mamma så såg det bra ut :-) Får nog bli en bild på det också ;-)

 På utställningsfronten kommer vi att ligga lågt ett tag, så det blir inget Göteborg för oss. Tyckte att det var FRUKTANSVÄRT dyrt! Men vi satsar på Malmö i mars. Sen ska vi åka på en liten inoff. i Moheda (knappt 2 mil bort) på Annandagen. Det är rätt skönt att komma iväg från allt julstök en stund:-)


Läste på en viss bror till Mårris blogg att han hade gått hårt åt väggarna när de var hemma själva, så jag visar en bild på vårt hundrum. Laminatgolv på väggarna e toppen ;-)

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards