Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Helena - 26 november 2010 22:41

Japp, imorgon bär det av mot Götet! Hotell, föreställning, Liseberg en runda :-) Ska bli riktigt trevligt! Vovvarna och Meja hamnar i mammas och pappas goda vård :-)

Sen vill jag tacka alla som höll tummarna för mig igår, men ni får gärna fortsätta att hålla dem tills på måndag :-)


Snöar gör det också :-) Nu har vi väl kanske 30 cm!! Men det är kallt och lätt fin snö, PERFEKT! Och när snön kommer så kommer också den där julkänslan krypande ;-) Nu tjuvstartade vi med adventspyntet eftersom vi inte är hemma i helgen, men vi var inte först på gatan i allafall! Och mysigt blev det. Har faktiskt lyssnat på lite julmusik också...

Jag måste bara bjuda på denna  

 http://www.youtube.com/watch?v=ZObRkBAsM6E

Jag tycker de är SÅ roliga!!! Nu förstår jag ju inte allt de säger men jag har förstått att det är lite buskis över det hela...:-)


Oj!! Nu åkte Linnea ut!!! Det var synd....


Nä, nu får jag nog packa innan halva natten har gått...

Ha en trevlig helg!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards