Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Helena - 21 oktober 2010 23:14

När vi tittade ut idag på morgonen var det vitt ute! Och vilken dag det blev! Rent och fint i luften, solen som strålade från klarblå himmel! Vad gör man då? Fotar såklart:-)

Jag, Meja, mamma och Mårris tog en tur upp till skogen, plockade lite granris till utekrukorna, njöt och tränade lite hund förstås:-) Inkallning idag. Han har förändrats lite sen Dylta..vet inte om det berodde lite på att jag hade fel pipa med mej, men han stannar när jag blåser, sen är det precis som om han tänker lite "ska jag eller ska jag ta en runda till.." Blir tuffare träning där.. Men som sagt fina bilder blev det:-))

  

                

Av Helena - 21 oktober 2010 22:57

   

Detta är Dixie! Dixie heter igentligen Jaquiline's Amazing Alyssa och är från vår första kull!


Detta är mirakelvovven!!

  

Golden Pearl's Black Hurricane "Hilda" även kallad Ferrari. Chivas dotter.

Så här såg hon ut som liten, ingen trodde att det skulle bli en "riktig" vovve av henne! Hon var ju bara hälften så stor som sina syskon! Hon är fortfarande liten, men vilken överraskning det var att se henne! Hade jag inte vetat att det var hon så hade jag aldrig kunnat gissa!

  

Chivas son, Morris! Golden Pearl's Black Hot Zenzation

    Syskonkärlek    

Morris står för fågel! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards