Jaquiline's gordonsettrar

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Helena - 26 oktober 2009 19:58

Idag har jag trimmat Evelinas golden Sigge, som också ska ställas ut i Växjö. Han skulle egentligen trimmats av en annan, som har golden själv och kan det där med golden-trimm. Men de dagar Evve var ledig var de enda hon inte hunde..typiskt.. Så nu föll det på min lott. Jag ska säga att jag är glad att jag har den rasen jag har, för att trimma en golden är pest och pina!! SÅ mycket hår och så bara använda effileringssaxen...sen har han ju inte trimmats på ett tag heller.. Men resultatet blev okej och jag hoppas att jag inte gjort alltför stora fel:-)

Sen har jag målat:-)))) Jag tror att någon blir glad:-)Johanna, du får en förhandstitt här! Hoppas att du blir nöjd:-)

Imorgon ska jag och Meja va barnvakt åt en liten tjej som heter Nova, medans mamma är med vovven i Växjö och simtränar. Sen tror jag att det skulle bli lite trim där också.. fast det blir rakapparaten:-)

  

Detta ska då föreställa Johanna och Kalle joelssons Atlas!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards